Proef het succes!

“Zien wat anderen zien, doen wat anderen niet doen”

Hoe vergroot ik mijn gastvrijheid?

Hoe vergroot ik mijn gastvrijheid? Training, hoe vergroot ik mijn gastvrijheid?

Gastvrijheid, een vaardigheid van medewerkers die onmisbaar is binnen iedere organisatie die in contact staat met interne en externe klanten en met gasten. De training ‘Hoe vergroot ik mijn gastvrijheid’ richt zich op: wat betekent gastvrijheid nu eigenlijk? Maar ook, wat betekent gastvrijheid voor uw organisatie? 

Het betreft een interactieve training op maat, waarin begrippen als gast- en klantgerichtheid, beleving, etiquette en hospitality centraal staan. Een praktische training in het teken van doen, om directe toepassing op de werkvloer te ondersteunen en mogelijk te maken. 

Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op

Interesse in een van onze diensten, of wilt u graag meer weten over The FoodProfessor?
Wij zijn te bereiken op tel. +31 (0)16 - 876 4004

Stel een vraag aan The FoodProfessor »