Laat The FoodProfessor zonder vooraankondiging een ‘Mystery Guest’ onderzoek uitvoeren binnen uw organisatie, gericht op uw receptie, uw brasserie of een ander onderdeel van uw organisatie dat zich richt op eten, drinken & gastvrijheid of een onderdeel hiervan. De kwaliteit van dienstverlening wordt in de huidige tijd steeds meer bepaald door wat de klant vindt en hoe hij/zij de dienstverlening beleefd. Kwaliteit en snelheid van dienstverlening zijn daarin al lang niet meer de belangrijkste aspecten, juist beleving en bejegening van de dienstverlening speelt een steeds centralere rol.
The FoodProfessor voert een ‘Mystery Guest’ onderzoek gericht op een aantal speerpunten uit en rapporteert deze middels een duidelijke rapportage waarin verbetermogelijkheden worden aangedragen.
Deze speerpunten kunnen naar wens aangepast worden, afhankelijk van de vraag van de organisatie of het onderdeel waarop het ‘Mystery Guest’ onderzoek uitgevoerd wordt.
- Klantvriendelijkheid;
- Klantgerichtheid;
- Bejegening;
- Beleving;
- Uitstraling;
- Presentatie.